Thursday 1 August 2019

[REVIEW 2] Kenapa Aku Menyesal Beli Chocofit Kotak Kedua

Hey guys!

Welcome back to my blog! E eh macam Vlog pulak. Nak buat vlog tapi takde keyakinan macam mana? Ke boleh buat vlog tapi tak tunjuk muka? Gitewww

First of all, aku sebenarnya nak sambung review tentang Chocofit hari tu yang aku kata nak repurchase tu kan. Yes guys, aku repurchase buat kali kedua sebab aku rasa chocofit ni membantu dari segi kurangkan nafsu makan aku. Kotak pertama yang aku makan memang daaabommbb la aku boleh kata yang memang dia mengurangkan dan berjaya untuk buat aku tak lalu makan. Well as you know lepas apa produk yang kantoi ada dalam tu, aku macam ouhh patut la u ols. HAHAHA But aku still degil and beli juga (now dah menyesal sikit), pardon me.

Masih berbaki ye

Why aku kata aku menyesal sikit? Sebab aku hanya minum few sachet and aku dah stop minum. Emm sebab aku rasa Chocofit kali ni takde bagi apa-apa kelebihan pada aku. Bukan lah maksud aku macam nak suruh dorang letak produk haram tu banyak-banyak but what I mean is ye lah kau beli produk yang claim very da bomb tapi at last lepas ko repurchase again with the new price yang dah naik tu, ko get nothing compare to the 1st batch yang ko beli. So definitely lah memang produk ni ada bahan yang 'haram' tu i guess. I GUESS je okay sebab KKM pun da haramkan kan, so pada yang nak try make sure korang pikir dulu kehendak diri macam mana adakah perlu dan selamat untuk diri sendiri sebab kalau korang ada penyakit pelik-pelik, nanti side effect lain pulak. Macam aku sekarang alhamdulillah aku takde penyakit apa-apa lagi (touchwood!), so aku okay je kot minum cuma second purchase aku ni , aku tak rasa macam yang aku rasa from 1st purchase aku. Aku harap korang paham lah apa aku nak sampaikan ni, bukan bermaksud aku nak benda tu to be in this product but aku nakkan result and i thought Chocofit ni adalah da bomb but end up sama je u ols dengan produk lain.

So ini adalah review JUJUR dan IKHLAS aku. Tepuk dada, tanya selera okayy!



Till next time.

No comments:

Post a Comment