Sunday 7 February 2016

[REVIEW] Syma White Coffee | Memutih & Mengurus

Assalamualaikum.

Kali ini nak cerita pasal Syma White Coffee, macam aku kata kalau aku tak guna aku tak review.

Baru je beli coffee ni last Friday dan baru je consume for 3 nights which aku minum coffee ni malam sahaja instead of pagi sebab salah satu sebab is jimat hewhewhew. Dalam satu box ada 15 sachet je which kalau kau minum one per day, akan tahan lah for half month, so boleh lahhh kot. Tujuan minum sebab katanya Slimming coffee, so dengan harapan ada lah supplement tambahan tuk proses kurus, kalau nak kurus tapi takde extra supplement yang perlukan duit nanti tak rasa rugi kalau tak kurus, so dengan adanya extra ni dan perlu kuakan duit, effort lebih sikit kot. Tapi bila balik kampung, minum tetap minum tapi effort macam zero je =="

So pengalaman dalam masa tiga hari ini aku tengok coffee ini sangat melawas kan, dalam masa 24 jam adalah dalam 4-5 kali buang ayaq besor. Daripada tak minum purata dalam masa 24 jam gi toilet for major crisis hanya dalam 1-2 kali atau takde langsung. So kat situ coffee ni dah dikira win jugak lah.

Coffee ni rasaa dia sangat sedap, nama pun white coffee kan. Tak manis sangat memang sesuai untuk semua dan yang paling penting nama dia memang white coffee tapi kafein dia memang sangat-sangat rendah peratus dia. Risau juga aritu ni kalau minum before tidur ada yang tak boleh tidur jap gi ni, tapi alhamdulillah sampai sekarang elok je membuta haha

So overall katanya result in 7 days, kita tunggu ye hari ke tujuh apa cerita, memutihkan dan menguruskan tak, Yang memutihkan tu aku tak heran sangat lah sebab dah putih, alhamdulillah. Cuma nak seratakan tona kulit and the biggest thing sebab menguruskan. Betul ke boleh kuruskan ni? So kita tunggu naaaa


This is the box, rege ori RM39.90. I bought it RM35, tapi online lagi murah cuma tak sabar nak tunggu kan emm

Isi dalam sachet

And this is the color of the coffee. Sedaapppp


3 comments:

  1. Dah bnyk hari dah ni. Ade kesan x? :-)

    ReplyDelete
  2. Dh ade kesan ke? Kalau ade nk try jugak. :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hi.Lama betul sampai da tak ingat da. frankly said saya minum sekotak je lepas tu tak beli da. well, typical kan. so kalo takat satu kotak mmg tak nampak apa la sis hehe soryy

      Delete