Wednesday 24 February 2016

[REVIEW] MaVellous Xlite TrueDetox

Salam all,

Hari ini nak buat review pasal MaVellous Xlite TrueDetox.

Dah consume dalam 2 minggu tapi bukan ambil hari-hari sebab function dia more to mendetoxkan diri anda so bila rasa badan ni penuh toksin so baru aku akan minum. Rasa dia agak erghhh which macam lemon campur halia kot. Memang agak payah jugak lah kalau nak minum so jangan minum dengan fokus sangat, minum dengan rilek-rilek je okay.

Aku ni tengah on diet, so bila on diet memang sembelit lah cerita dia sebab kau tak consume nasi and sometime roti pun tak makan, so bila aku tak makan carbs langsung so aku akan confirm sembelit, so dengan sebab itu aku akan kena cari teh atau minuman atau anything yang boleh prevent aku dari sembelit. Beli truedetox ni dari online which untuk sembelit dan pembersihan usus anda. Aku dah tepek pictures dekat bawah so boleh tengok-tengok lah. Aku beli dengan harga RM38 yang original flavor. Dia ada dua flavor, satu original yang aku beli and lagi satu perisa yogurt strawberry, tapi yang itu aku tak try lagi later meks try meks update review ye. 

So based on penggunaan aku ni, aku nampak yang truedetox ni memang bekerja macam Teh Herba Orang Kampung dan Nucleanx tea juga cuma alhamdulillah period aku keluar daripada aku minum teh-teh tu period ceq tak mau kua plak dahhh.



Inilah botolnya, penggunaan dua minggu kalau minum hari2. Minum sehari sekali saja

Isi di dalam kaler hijau, jangan terperanjat plak

Kaler air dia hehehe hijoooo

bye

No comments:

Post a Comment