Saturday 6 February 2016

[REVIEW] Oxygen Doll Foundation

Assalamualaikum.

Ceq nak buat review sikit hat Oxygen Doll Foundation. Meletopz u all bila pakai. Nak-nak dengan keadaan yang baru baik dari alergic kat muka ni kan, baru takdelah baru sangat pun but can count as new lah sebab duk cari skin care yang sesuai tapi takut nak beli takut membazir so still searching. Berlambak-lambak sekarang bermacam-macam skincare yang ada, nak-nak yang local type yang kononnya 'jenama kosmetik sendiri'.

Tapi apa yang hati semakin lekat nak cuba dan beli adalah Satin Skinz Facial. Kawan ada makan Satin Skinz Premium which is mencerahkan kulit katanyaaa, dannnn memang menjadi u alls. So sebab itu aku rasa macam aku percaya pada Satinskinz ini yeee.



Dan sekarang ini disamping memakai produk hydra Avon ni, meks memakai oxygen doll foundation untuk menutup segala cela-cela di muka ini, For example pigmentation or pori-pori yang terbuka luas itu. Takdelah nampak pucat sangat plus takde la nampak kusam sangat muka lepas pakai foundation tu dan yang paling crazy punya penting foundation ini sangat ringan bila kita pakai, tak sama macam foundation yang heavy untuk make up tu semua. Of course boleh bawak solat dan lepas solat ianya masih utuh lagi.

Aku dulu pernah pakai foundation dari Avon dan juga Mary Kay, dan both of it memang heavy dan tebal rasa muka. Tapi bila pakai yang ini memang light light je rasa dia, So memang tak rugi kalau beli foundation ni. Dekat pasaran RM43 sahaja free postage dan ada yang exclude mungkin.

Aku tak jual kat sini tapi kalau nak aku alu alukan. Instgram @thebeauty.dept
Ini pengalaman aku sendiri bukan sebab aku nak jual ke apa yeeee

Aku hanya akan review benda yang aku pakai, its more safe than ko review or bincangkan tapi ko tak pernah pegang pun benda tu, no no no.



No comments:

Post a Comment