Thursday 25 December 2014

The Return of Superman (Korea)

As'salam.

Emm bila mood nak update blog datang, memang akan update je selalu. Nasib memang ada cerita yang nak di update. Recently, aku selalu tengok series The Return Of Superman.

Not this Superman

But this Superman
Aku paling crazy dekat Triplets! Daehan, Minguk dan Manse.




Dorang ni sangat adorable! Mereka kembar tiga tapi kembar tak serupa, macam-macam perangai. Tapi aku paling suka tengok kembar yang second, Song Minguk. Comel gila, manja pulak tu. Yang first adalah Daehan, Daehan ni tak aktif sangat and lambat bercakap sikit as per yang ayah dia beritahu masa dalam series tu, Yang paling last and nakal, Song Manse, memang nakal weyh! Hati sentiasa kental. Suka curi makanan abang-abang dia hehe

Minguk

Daehan

Manse


Actually The Return Of Superman ini bukanlah cerita tentang seorang superman yang membantu orang dalam kesusahan tetapi TRS ni adalah tentang seorang ayah/celebrity yang menjaga anak-anak mereka seorang tanpa isteri selama 48jam. Dalam 48jam tu dorang kena jaga anak mereka tanpa bantuan isteri. Yang paling susah of course lah si Song Ilkook ni sebab ada 3 orang anak lelaki yang banyak kerenah tapi comel.

Selain Triplets ada juga twins dalam ni.

Aku rasa twin ni ayah dia pak lawak
Selain itu kita ada girls juga,

Lee Haru

Choo Sarang
At the end, korang tak perlu ada astro pun untuk tengok series ni setiap Ahad, masuk je youtube and search The Return of Superman and akan keluarlah dari episod 1 sampai 54 yang paling latest. Aku hanya view series ini start dari episod 30++ je sebab ada triplets, kadang-kadang yang lain aku skip, tengok triplet je. hhhahaha



Till next time
ainO

No comments:

Post a Comment