Saturday 12 July 2014

IFTAR WITH HC COMMUNITY

As salam.

Bila tengah rajin ni better update dulu apa yang nak diupdate kan.

Semalam bersamaan 11th Julai 2014, Human Capital BPO Vads Bhd diajak berbuka bersama dekat kafe Chendana, INTAN, Bukit Kiara. Iftar buffet seorang RM20, actual cost is RM40 tapi mungkin ada dari kalangan bosses yang belanja RM20 kot hewhewhew

Aku pergi iftar kat situ dengan berbaju kurung kuning. Maklumlah, petang tu ada interview dekat Plaza Vads, berayu-ayu la aku kat Kafe tu semalam. Tapi dah malam sikit memang belengas sungguh badan den.

Antara makanan yang aku makan semalam ayam masak merah, french fries, char kuey tiow, ayam goreng, and etc. Aku ada ternampak sagu mata merah, memang da plan nak beli tu dulu tapi sampai hari ni tak beli-beli lagi, so aku ambil kesempatan nak makan kat tempat tu semalam. Dengan gembiranya lepas je ambil aku pun makan, tapi mak aiiii! Basi kata kauuu! Kesiaaannnn.





Till next time
ainO

No comments:

Post a Comment