Monday 14 July 2014

PALAZO PANTS TO ME

as salam.

Hari ini nak bercerita pasal seluar palazo.

Sebab aku baru je memiliki sehelai semalam dan sehelai lagi pada hari ini. Weyhh baru aku tahu memang selesa gila pakai seluar ini. Tapi kena berhati-hati jugak untuk mengelakkan sebarang kenampakan dan penampakan yang tidak sepatutnya dinampak oleh mata-mata kasar di sekeliling anda. Sebenar-benarnya orang yang badan chubs ni memang bukan kata tak sesuai, tapi kalau hangpa pakai yang ketat-ketat, takut nanti belakang orang lain dapat dosa, sebab tengok benda tak patut dan duk mengutuk hang. So better prevent kan.

Contoh-contoh seluar palazo yang aku ada as per below picture.


Got few ways to wear those palazo pants.


Bagi aku, bukan semua baju sesuai untuk pakai dengan palazo pants ni, takut nanti nampak buruk sebab seluar kau dah tentu-tentu besar gabak, kalau pakai baju besar, perghh tak nampak pelik sakai lak kan.

For me, aku memang baru nak try, sebab aku namak seluar ni murah kat kedai baju kat Mydin S2 semalam, and today mak aku suka tengok aku pakai seluar tu and dia belanjan den solai. Alhamdulillah.

Just remember, jaga cara pakai anda. untuk elak perkara yang tak diingini.

Till next time
ainO

No comments:

Post a Comment