Saturday 28 June 2014

ANOTHER ENGAGEMENT AND BAD DAY

Salam.

April bukan lah permulaan yang baik bagi aku. 3hb April semasa tengah gembira on the way ke Shah Alam dari bandar KL, I met an excident with Toyota Harrier. My fault, aku cium buntut kereta dia. Bila berhenti tepi jalan, aku menangis sambil bagi phone number to the lady. Thank God the owner sangat professional. 4hb April, hari yang sepatutnya aku pergi Johor untuk meraikan cinta Elen dan Alan berhenti di Shah Alam. My girls kena fikir plan B dimana nak fikir kena cari kereta lain untuk ke sana, mana aku nak fikir berapalah minah tu nak charge aku for the broken car dan dengan kereta aku yang kemek lagi. Oh my, aku memang tak sangka semua datang serentak. Memang bukan permulaan April yang bagus. Disebalik kerunsingan, aku sangat bertuah memiliki seorang kekasih hati yang sangat memahami dan membantu. Walaupun malam kejadian dua-dua sangat emosional, but we end it with smile. Macam kata dia, duit boleh cari, as long semua selamat. But deep in his heart, dia memang tak senang hati. Aku tahu. 

Eleena / Som,
Deep in my heart, aku minta maaf sebab gagal hadirkan diri kat majlis kau. Tapi aku promise will be there on your next big day. Ketahuilah aku memang sangat jealous dengan semua orang yang attend e-day kau. I swear.

Mohd Syahril,


Thanks for being with me dari start benda jadi till settle semua. Aku tahu bukan senang kau nak hadap semua as a student. Mana busy dengan event, mana busy dengan kes aku lagi. Thank you so much.

No comments:

Post a Comment