Saturday 28 June 2014

NEW 2014

Hey folks!

10 January 2014.

Genap lah umur aku 24 tahun. Satu tahun extra lagi yang diberikan pada aku untuk menjalani hidup seperti seorang manusia yang berguna, sepatutnya.
Alhamdulillah ke atas apa yang dikurniakan kepada aku. Ibu, Teman, Kawan-kawan dan orang disekeliling aku. Thanks for all the wishes as well folks! 
Bila dah tua-tua macam ini, birthday itu macam dah tak berapa nak penting, atau senang cerita, it's not fun anymore. Bila masa tengah zaman belajar dulu, itu adalah sesuatu yang kita memang tunggu-tunggu sebab kita tahu, something will happen. 
Masa sekolah, hari birthday yang aku paling ingat, when i'm in form 5. Hari itu semua orang buat tak layan aku. I still remember those name. Ayu, Rinie, Farhana, Baizura, Diela. Few names yang pernah jadi besties aku when schools. It's quite a fun moment you know. Masa sekolah time diorang memang buat tak tahu dekat kita, then bila balik je you knows, diorang saja nak prank you cause of your birthday. Feels like wanna cry la weyh!
In campus life, when a moment they said nak pergi makan KFC, lepas tu kena stay pula waiting for someone. Rupanya ajak lepak tepi library tunggu someone sebab tunggu orang itu pergi beli kek. haha Masa dapat surprise tu memang menangis weyh! Because I'm really surprise!! 

Thanks all for the moment. Thank you so much for being my precious moment. For those yang dah tak contact lagi with me, I wish you good luck and happy always. Even kita dah tak contact, I still remember our precious moment together. 

To Mom, thanks for staying with me and please don't leave me. Forever.
To Love, thanks for being such a good friend and love. 
To Sara, thanks for being there when I need someone to talk with.
To Aja, Jue and Eleena, thanks for all the moments we had together from starts till now. Hope till end. 
To Foo, Bob, Azizi, thanks for helping me a lot with my works, walaupun baru kenal, tapi kita dah macam siblings.

In Shaa Allah.

Love,
Ain Othman
8:06am



No comments:

Post a Comment