Tuesday 14 May 2019

[REVIEW 1] Chocofit

Salam guys.

Aku nak review tentang Chocofit. anyone heard it before? Kalau korang confuse produk manakah itu, please view it here. Sangat famous ye produk ni sekarang, obviously untuk sesiapa yang nak kurus lah kan sebab produk ini pun digunakan oleh Zulin.


Seriously aku pernah minum ni sekotak sahaja sebab lepas itu sudah bulan puasa dan aku malas nak purchase lagi. Perasaan aku bila minum ni agak bercampur baur, adakah aku rasa kurang lapar sebab mind set sendiri atau adakah aku memang kurang rasa lapar tengahari sebab produk ini?

Rasa dia memang sedap, kira kalau kau nak minum 2 kali sehari pon memang kau boleh minum lah sebab rasa dia ala-ala chocolaty taste. Bila kau minum habis, last-last tu ko akan rasa macam ko minum habuk-habuk yang aku pun taktahu la apa benda tu. But for me, sepanjang aku minum benda ni memang seriously aku memang rasa kurang lapar. sebab tu aku kata adakah aku keliru dengan diri aku sendiri? Mind set aku sendiri?

Aku tak boleh nak cakap berat aku turun sebab aku minum Chocofit ini sahaja sebab aku memang tengah consume ubat klinik yang aku rasa lagi power (aku akan update pasal ni later), cuma apa aku boleh kata, kalau aku yang dahulunya memang tak boleh kalau tak breakfast tapi bila ada Chocofit ni, pagi-pagi kalau tak sempat breakfast aku minum ni sahaja, aku tak rasa lapar yang sangat-sangat lapar sampai berkeroncong pon. Again, adakah sebab Chocofit atau diri aku sendiri? Allahualam.

Selain dari Chocofit, mereka pun ada pakej jual Lemonfit. Aku rasa this is just a normal detox tea yang bersepah kat luar tu. Nak murah just go to Guardian tu ada jual detox Natural Clenx tea. 10 Sachet for RM16 diap free tipuware. So tepuk dada tanya selera okay.


Tapi, tak rugi pon kalau korang nak try sebab rasa dia sedappp. Tapi harga dia dah naik jugak hahahha

So, will I repurchase?
Absolutely YES!


Till next time.

No comments:

Post a Comment