Thursday 30 July 2015

The E-Day

Assalam.

Hari itu last post adalah pasal preparation for bertunang. Tarikh tunang is on 30 May 2015. Sekarang baru ada masa atau ayat lain rajin nak update tentang benda yang jadi pada hari itu. Alhamdulillah aku kini tunangan orang. Semoga kekal ke jinjang pelamin dan In Shaa Allah ke Jannah.

                            





As you all cannot see, I look not much different than normal day sebab aku memang make up biasa macam nak pergi kerja je. Cuma memang glowing orang nak bertunang kan, so looks glowing la muka aku. hewhewhew. Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar, total 7 kereta semuanya daripada Johor and komen diorang pun senang je jalan masuk ke rumah aku ni. Keluar je highway terus sampai rumah aku. Okaylahhh. 

Bila dah tunang ni biasalah soalan biasa yang kau akan terima daripada orang-orang luar, bila nak kahwin la apa lah. Tapi pada family aku umur aku yang baru 25 for this year still young or erti kata lain tak de lah memaksa untuk berkahwin sangat sebab standard family aku is on 27. Cuma biasalah bila orang sibuk-sibuk bertanya itu yang menyebabkan kau akan stresssss!



I don't have much to update because I am sooo damn lazy to type. Walau pun dalam kepala otak ni rasa macam nak update macam-macam but lastly bila dah standby to update its like gone.

So let's have an awesome engagement year. Semoga dapat bersatu dengan mudah dan cepat. amiiiinnn

No comments:

Post a Comment