Saturday 10 January 2015

HAPPY BIRTHDAY!


Alhamdullillah. Masih diberi peluang untuk menumpang di atas muka bumi ini untuk 25 tahun. Frankly said, pada umur yang macam ini aku dah tak kisah sangat dengan wishes, birthday present and others. Just feels like ada, then ada lah. Its okay for me kalau takde wish or anything pun sebab mungkin dah biasa. Hadiah yang paling bermakna bila Abah belikan aku jam tangan masa birthday aku tapi tak ingat dah birthday ke berapa.

Few days before my birthday (today), aku kehilangan handphone aku. Yes tak mahal mana, tapi handphone itu dia yang belikan and I cant live without my handphone. Biar dalam tangan takde duit jangan takde handphone. Memang meraung lah aku pagi hari Khamis tu dekat office. Silap sendiri jugak. Later aku akan ceritakan bila senang nanti.

Ouh yea, last year aku lupa birthday dia. On his birthday, dia yang remind aku and aku rasa worst gila sebab aku lupa birthday dia. Masa itu aku HR dekat AHP so memang masa yang busy jadi aku minta maaf ye.

Apa pun,

Happy Birthday Ain.

Till next time.
ainO

No comments:

Post a Comment